Tak for i år!
Tusind tak fordi du støttede op om Byg og Bæredygtighed i Næstved i dag.
Det har været en inspirerende dag fyldt med faglige perspektiver, gode samtaler og værdifulde møder på tværs af branchen. Vi sætter stor pris på den store opbakning og glæder os allerede til næste gang.
Hvis du sidder inde med en god idé eller gerne vil have sparring, er du altid velkommen til at række ud til os på kontakt@bygogbaeredygtighed.dk eller connecte med Jane Vennersdorf på LinkedIn.
Præsentationerne fra dagens oplæg bliver løbende lagt op her på siden, så du kan genbesøge de mange indsigter og perspektiver, der blev delt i løbet af dagen.
Vi er også i gang med at samle billeder og øvrigt materiale fra arrangementet. Disse vil blive tilføjet her på siden snarest, så du kan genopleve stemningen fra dagen.
